2015/02/01

Dłuuugie zimowe wieczory z yankee candle ;)

Uwielbiam zimowe wieczory spędzone w domu. Mogę wtedy nadrobić zaległości związane z ytb lub odpocząć podczas oglądania filmów. Wystarczy tylko zrobić popcon i coś ciepłego do picia. Ja bardzo lubię czekoladę na ciepło albo miętę z cytryna. Mój relaks dopełnia wtedy odpalenie wosku z yankee candle. Do kupna kominka i zapasu wosków skłoniły mnie recenzje na ytb, dziewczyny zachwalały śliczne zapachy i to jak długo czuć je podczas palenia. Moja aktualna kolekcja zawiera 7 wosków:
- black plum blossom
- soft blanket
- shea butter
- pink sands
- waikiki melon
- black cherry
- garden sweet pea
Nie paliłam jeszcze wszystkich, które obecnie posiadam ale moim ulubieńcem jest pink sands. Delikatny i słodki zapach, idealnie wpisuje się w mój gust. Woskiem, którego zapach najbardziej podoba się mojemu chłopakowi jest waikiki melon (słodki, świeży, bardziej wyczuwalny podczas palenia). Zachęcam gorąco do sprawdzenia w sklepie i powąchania. :)











Pozdrawiam Edi

8 komentarzy:

  1. Ja dopiero poznaję się z tymi woskami. Większość pachnie na jedno kopyto, ale zakochałam się z mrożonej żurawinie, która prawie codziennie umila mi wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam Cranberry Ice, a teraz przeszlam na vanilla Cupcake!!! az sie slinie jak go pale!

      Usuń
  2. U mnie kończy się już wosk Christmas Cookie, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już troszkę znam woski - uwielbiam je, a przez znajome blogerki myślę nad zakupem nawet kilku dużych świec.
    Pink sands był moim pierwszym woskiem i jeszcze troszkę mi go zostało - jest śliczny! Jednak moim faworytem jest Waikiki melon - nic tylko jakiegoś egzotycznego drinka sobie przy nim popijać ♥ Black cherry jakoś mnie nie zachwycił - Grzesiek miał sampler, ale muszę przyznać, że nic nie urywa. Będę szukała dalej wiśniowych woni. Groszkowy zapach dopiero kupiłam, w końcu był zapachem miesiąca :D Resztę muszę nadrobić. Polecam również zapachy od Kringle candle ;)
    I jeszcze tak na koniec: gdzie kupujesz swoje woski? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tych wosków mam jedynie pink sands:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam tylko jeden wosk z YC, pachniał obłędnie i palił się bardzo długo, bardzo kuszą świece z Bath&Body Works, tylko ta cena ;/

    OdpowiedzUsuń